Artık disaridada kosarak yürüyor tabi arada dusuyor. Mama, dede, annane, teyze, Ecrin, Rabia, anne, baba,gel kelimelerini söylüyor. Kediyi pisi pisi diye çağırıyor. Alkış yapıyor. Saçını , ayağını, ellerini burnunu sorunca gösteriyor , gözlerini yeni öğrenmeye çalışıyor. Top oynuyor, halka geçirme oyunu oynuyor. Kitapları var onlara bakıyor. Kahvaltı seviyor ama onun dışında yemek yemeyi pek sevmiyor çorba içiyor. Ara öğünlerde salatalık meyve yada bisküvi yiyor. Hala 2 uyku yapıyor. Çok şükür gece uyanmalari 1 kere oluyor 9.30 uyuyup sabah 7 gibi kalkıyor. 14 aylık olacak.