Noblemom Kızlar adetim 7 gün gecekti üç test yaptom negatf bugün beta hcg baktırdım 1,20 çıktı ihtimal varmı
Aysenes Noblemom buğun 11 gun geciktim 7 tane test yaptım negatif kan verdim 0,25 negatif ama yok hala 🤦♀️
Noblemom Ay inşallah kızlar bebeğim 6 aylık hiç gecikmezdim böyle olunca üç test yaptım negatif bugün kan verdm böyle çıktı geç döllenme diyenler oluyor ihtimal yoktur çok düşük çünkü
hunilimomm Noblemom benim de son 2 aydir hep gecikiyor canım havalardandir emziriyorsan normal gecikme yasaman
Noblemom Aysenes napacaz ya benim denemediğim kalmadı tataile gidecektik ama böyle beş gündür bu stres beni bitirdi
Babybabynihal Aysenes bu ay hepimiz aynıyız heralde regl ler gelmeyi unuttu bende 5gün geciktim test negatif
Aysenes Noblemom inadına gelmiyor stressden olabilir dedi doktor, corona aşısı oldum acaba ondan mı dedim kafamda birsuru soru 😁
Babybabynihal Noblemom korumasız ilişki yaşadıysanız adet söktürücü kullanmak için bitaz daha bekleyin derim hemilelik varsa sıkıntı olmasın