Bahar00 benim bebeğim de 3 aylık, 2 hafta önce aynı şeyleri yaşadık. Çok çok yorulmuştum ben de sürekli ağlıyordum. Sonra farkettim ki bebeğim büyümüş, artık sürekli yatıp uyumak istemiyor. Gezmek istiyor keşftetmek istiyor. Ben de sürekli onu beslemeye çalışıp uyutmaya çalışıp sık boğaz etmişim. Uyumuyosa denemekten vazgeçip, oyunlar oynayıp, bebeğinizin sosyal ihtiyacını gidermeye çalışın. İnanın onu zorlamayı bırakıp, keyifli vakit geçirmesini sağladıkça yemesi de düzeldi. Asla zorlamayın, bol bol teklif edin sütü sadece. Bebeklerimiz büyüyor, alışkanlıkları değişiyor. Kendinizi üzmeyin🙏