seyma_YA 2.5 yaşında oğlum var menenjit aşısı yaptırmadım bilmiyordum, doktorda söylemedi hiç şuan yaptırabilirmiyim? Eşimde sanki yaptırdık diyor ama ben hiç yaptığımızı hatırlamıyorum eyer yaptırdıysak birdaha yaptırsak bir sorun olur mu
yaseminoztrk seyma_YA 2 çeşiti var birinin 2 diğerinin 3 dozu var sanırım yanlış hatırlamıyorsam ve ücretli bence yaptırsanız mutlaka hatırlardınız.
SedaMeyra seyma_YA ucretli bir aşı. Ve bunu muhakkak yaptirin lutfen. Yurt dışında ucretsiz bir aşı bu 13 14 aylikken vuruluyor yakinlarsa bi tanidigim kizina asiyi vurduramadan menenjit geçirdi her sey bir anda oldu neye ugradiklarini sasirdilar. Yavrunun ayak parmakları kesildi diyalize bağlandı uyutuluyor hala 2 hafta oldu doktorlar dize kadar bacaklarini kesebiliriz demisler. 😔😔 felaket tellalligi yapmak istemem ama asilar bence cok önemli
Tugcag seyma_YA 2 yaş sonrasında da yapılıyor sadece dozu farklı oluyor benim oğlumda 25 aylık yeni yapılacak,iki çeşidi olduğu için ücreti biraz yüksek oluyor bencede yaptırsanız hatırlarsınız:)
seyma_YA elifhanimm Valla yaptırmadım diye hatırlıyorum rotayı yaptırdım sadece ama eşim yaptırdık sanki diyip kafamı karıştıyor
mihrosum Geberikgelinnsss canım yanlıs yazmısım o kelimeyi avukat falan dııl oysa hızlı yazayım diye olmus o
Eylulmelis Menenjit aşısı kaç yaşında yapılıyordu?ben tam bilmiyorum doktorumuzda bişey demedi 13 aylıkken falan yaptıran varmış