Merhabalar kızlar. Çok yakınım bir çift geçen hafta tüp bebek tedavisine başladı. Embriyo transferi oldu şimdi 12-13 günlük bekleme sürecindeler. 3 yıldır bebek istiyorlar öncelikle annelerin duası kabul olur lütfen dua edin. 🙏 Birde aranızda bu süreci atlatmış olan veya bilgi sahibi olanlar bu süreçte tutması için neler yapmalı yada yapmamalı paylaşırsa çok sevinirim. Belki gözümuzden kaçan doktorun değinmediği vs durumlar vardır sizden öğreniriz 🌸