Normal mi bilmiyorum kizim 8 aylik ve şu çılgın balık var ya ondan korkuyor. Alali 2 hafta oldu hala cok korkuyor. Tamam onu anlıyorum sesli ışıklı falanda. Bugün mağazadan yumusak ama tekerlekli araba aldım hareket edince ondan da korktu. Korkudan titriyor. Ama evdeki robot süpürgeyi izlemekten korkmuyor. Doktorumuza danışmam gerekir mi ?