Yagmuurr Kızlar merhaba bebeğim yarın 4 aylık olucak biz saçını sıfıra vurdurmak istiyoruz daha erken mi acaba bir sorun olur mu
Tahaninanne Yagmuurr kaynımla makineyle vurduk sıfıra 3 aylıktı gayet hoşuna gitti benimkinin gülüyordu ağlamadı hiç 2 hafta oldu şimdide diken diken uzadılar
Mom081 Yagmuurr benim bebegimde 3 ay 23 gunluk sacli bibebek ara ara dokulmeleri oldu bende dusunuyorum
Tahaninanne Yagmuurr yok yumuşak aslında ama yeni yeni çıktığı için diken gibi tabi arka tarafı hiç çıkmadı sanırım sürekli öyle yattığı için😂
Yagmuurr Gulenes 41esra Mom081 bende çok istiyorum da zaten arka taraf hep dökülmüş oralar kel yani eşimde kendi berberine sormuş oda yaşını bekleyin bıngıldağa zarar verir vs demiş tereddüt ettim bende
Tahaninanne Mom081 ben normalde zaten turuncu saçlıyım eşimde oldukca esmer oğlumun saçlarıda bazıları sarı böyle parlıyor turuncu gibi bazılarıda oldukca siyah ama bizden kaynaklıdır herhalde bilmiyorum
Gulenes Yagmuurr yok ya niye bingildaga zarar versin bastiracak mi ki makineyi o kadar bilemiyorum ama
Mom081 Yagmuurr ön tarafiyla ensesi cok uzun bizimkide bingildagi çok aciksa sizin bizim erken kapandı
41esra Yagmuurr babada herkes öyle dedi ama korumalı jiletle dikkat ettikten sonra hiçbir şey olmuyor . Ama keserken hep aynı yöne kesmeye dikkat edin yoksa jilet olduğu için saçı sonradan darma duman çıkıyor aynı yön olunca düzgün çıkıyor
Duyulurum Yagmuurr sıfıra vurmadik ama 4 aylıkken 3e vurduk. Bir buçuk iki ayda bir yanları alıyoruz makineyle şu an 10 aylık gayet çabuk uzuyor saçı. Havalar sicakken kesmek daha mantıklı
1ana1bebe Yagmuurr 3 aylık şuan 2 kere makineyle sıfıra vurduk guzeknoluyor bingildak için falan sorun olmuyor ama uzarken diken diken oluyor elime batıyor hep
Tahaninanne Fatime1232 bi zararı olmuyor kestirmenin ya hatta yaz geldi rahatlar bile bence sadece ilk bi kel görünce şok geçiriyorsunuz o kadar 😂
ElifLaren Merhaba benim kızım 2 aylık ve saçı hiç dökülmedi aksine masallah uzuyor neden kestirmeliyiz ki sebebi ne ben 3-4 aylık olsada düşünmüyorum bi sakıncası olurmu
sheesyelllow Yagmuurr benim abim berber oğlum 2 buçuk aylık sıfıra vurduralim daha çok çıksın dedim,olmaz daha anne karnı saçı bunlar 1 yaşına gelsin öyle keserim dedi.1 yaşına kadar dökülen dökülür kalanlar kendi saçı kalır onları şekillendirir dedi.