Merhaba kizlar, 3 ay once normal dogum yaptim, 40im ciktiktan iki hafta sonra regl oldum o bittikten 2 hafta sonra tekrar oldum ve 2 gundur reglim sirtim Karnim cok agriyor yerden kalkarken veya birsey kaldirirken cok agriyor sirtim yine basina boyle bisi gelen var mi ??? Doktora gidicem fakat hemen yakin tarihe randevu alamadim... cevaplar icin tesekkurler