Kızlar merhaba 5 yıldır d.kontrol hapı kullanıyorum ve daha bitmesine 7 gün varken kanama başladı bugün.Başına gelen yada bir fikri olan var mı 5 yıldır ilk defa böyle bir durumla karşılaştım.Hamilelik riskim de sıfır yarın hemen doktora gideceğim ama durduk yere ilaca rağmen kanamam olunca tedirgin oldum