Elifkrm ben yaşadım sezeryanla erken doğum yaptım bebeğim kuvez de kaldı eve geldiği zaman kabullenmedim emmekte istemedi uyumadı da bu kimin bebeğiyse gelse alsa artık diyordum. Şimdi 8 aylık olduk iyiki benim diyorum tekrardan içime soksam da benden başkası sevmese hissetmese diyorum.