Fatma0512 Doktor bugün nurse harveys i günde 4 defa 10 damla zinco günde 4 defa 10 damla dedi sizce fazla Mı üstünde bebekler için 20 damla yazıyo kararsız kaldım
zhrayca2001 Fatma0512 yaa bu nurse yazılı olanı da verdiler bizede sabah 20 akşam 20 yazıyo üzerinde ama ben aşırı derece sancılanınca 10 damla kadar veriyorum uyuyup kalıyo zaten sonra sakinliyo banada fazla geldi ben böyle yapıyorum
Balkiz20 Fatma0512 zinco yu bizde bizde kullanıyoruz canım günde 3 defa 4 er damla artı bı daha daha kullanıyoruz oda günlük 5 damla
Fatma0512 zhrayca2001 bende kararsız kaldım canım ya doktor bugün çok sancısı var dedi gerçekten De öyle gaz sorunumuz fazla napcagıma kararsız kaldım
Fatma0512 Balkiz20 ilk bizde öyle kullanıyorduk gazı çok fazla dedi doktor arttırdı canım anan kararsız kaldım
Balkiz20 Fatma0512 evet canım benimmbebegim de çok gazlı bı bebek ikisini birden kullanıyoruz bizde gün içinde 3 defa zinco yu gece yatarken de digerinin 5 damla veriyorum