Selamun aleyküm, 3 aylık bebeğim bugün herşey normalken üzerini çıkarırken bir anda kendini kastı ağladı. çok sürmedi 1 dakika felan. Gözü de kızarmıştı, gözüne birşey kaçtı diye düşündüm . Kendini kasınca çok korktum. Neden olmuş olabilir ki normal mi?