Mrngz Defnemiraymoms ılk boyle beyazımsı sıslık vardı 1 hafta sonra patladı oncesınde arı sokmus gıbıydı bebegımın damakları
Finduk_annesi Dişte olabilir ama bazen keratin birikmesi oluyor beyaz sivilce gibi. Bizimde vardı kendiliğinden düştü. Yine de doktorunuza danışmakta fayda var.