Anneler merhaba daha 2 aylık bir bebeğim var günde bir veya iki kez böyle kaka yaparken ses geliyor gürültülü bir şekilde yani ses gelmesi gürültülü kaka olarak mı adlandırılıuor onu da bilmiyorum burda okuduklarımdan dolayı öyle diyorum, ilk haftalar sürekli ıkınırdı sonra geçmişti şimdi tekrardan ıkınmalar geri geldi emerken ıkınmaktan ememiyor uyurken ıkınmaktan uyuyamıyor, gazlı bir bebek(bioga ve samp simplex kullanıyorum) genelde ıkınması kaka yaparken oluyor ama kabızlığı yok, bu gürültülü kaka ve ıkınma bağlantılı olabilir mi acaba bu ıkınma nasıl geçer 🤔😔 uzun oldu hakkınızı helal edin