1 aylık bebeğimin gaz sorunu artmasın diye emzirme aralığını 2 saat tutmak istiyorum. Uyurken 2 saat aralığı koruyabiliyorum ama uyanıkken 1 saati zar zor tamamlıyoruz. Sizler neler yapıyorsunuz? Gaz sancısı için ne kullanıyorsunuz. Sab simplex 35 damla bioagaia 15 damla kullanıyorum
ayaklarımızın altına ılık su torbası koyuyorum
çoraplarımızı eksik etmiyorum
emzirme esnasında sırtına masaj yapıyorum izin verirse emzirme bitiminde de ayaklarıyla hareket yaptırıp masaj yapmaya devam ediyorum ama bazen aşırı huysuz oluyor yapamıyorum ☺️ Sizlerin süreçleri nasıl ilerliyor