Merhaba arkadaşlar kızım 4 ay 4 günlük doğumdan 3 gün sonra silikon uç kullanmaya başladım çünkü meme ucum hiç yoktu emerken çıkan kısım ise kopup kanamaya başlamıştı doğumdan önce lansinoh krem kullanmaya başlamıştım süreklide kullandım ama geçmedi şöyle böyle 5 gündür uçsuz emziriyorum artık ama meme ucum yine yara olmaya başladı ve canım felaket acıyor öneriniz nedir çünkü kızım bütün kahverengi kısmı ağzına alıyor zaten ve emerkende baya ucum büyüyor ama inanılmaz acıyor 😒 gümüş kapak alayım dedim ama 2.el bile 200 tl olmuş en uygunu.. baktım olmuyor belki alabilirim ama değer mi acaba?