Kızlar sizin kullandığınız yöntemler taktikter varsa paylaşır mısınız. 1 yaşında bebem var hava bugün 31 derece ne dışarda ne evde durulmuyor. Şişme havuzu su doldurdum bahçede oyaladım baya. Ama evin içerisinde durmak da ayrı bi eziyet, klimam yok sipariş ettik gelmesi 1 haftayı bulacak diyorlar😫Çocuklarınızı ferahlatığınız yöntemler varsa lütfen paylaşın buradaki annelere de fikir olsun🥵