sumeyraoz Kızlar merhaba e nabızdan baktım bana aşı hakkı çıkmış nasıl oluyo çalışan değilim ev hanımıyım yaşımda 25. Nasıl oluyor bılgısı olan var mı?
sumeyraoz Vanilya ilk ondan oldugunu dusundum sordum bi kaç arkadaşa çalışıyor eşleri belkıde sırayla çıkıcak herkese
Vanilya sumeyraoz Arkadaşlarım var başka şehirlerde hep bu durumdan aşı oldular bu haftaiçi çıktı hepsine.
Gamzosgamzos sumeyraoz 22 yaşındayım çalışmıyorum çok şükür Rabbime kronik bir hastalığım yok eşimede aşı çıkmadı daha ama bana çıktı salı oldum