Mervemre61 Bebeğim 85 günlük..Doktor bugün Kan ilacı(Ferrum Hausman), D Vitamini(Devit-3) verdi..Siz neler kullanıyorsunuz??
Yusuf_alim Mervemre61 ben de sağlık ocağından verilen devit-3 kan damlsi olarak da sidefer kullaniyorum
Twinsmomee Bende aynılarını kullanıyorum 14 aylık oldu kızlarım, ferruma başlayınca biraz kabızlık yaşadık ama düzeldi sonra