Merhaba. Ben doğum(sezeryan) yapalı 3gun oldu ve kızımın 5yasinda bir ablası ve 3yasinda bir abisi var. Henüz yeni biliyorum ama sürekli yüzüne deyip öpmek istiyorlar haliyle ufaklık uyuyamiyor rahat vermiyorlar sürekli bı gözünü açsın bana baksın kucağıma alayım modundalar. Birde hircinlastilar ne desek o olacak diyorlar. Ne yapabilirim acaba bu konuda?