gocebebirbayan Bebeğim yanında olmazsam uyumuyor. Kalktığımda yanında , 30 sn sürmüyor hissedip uyanıyor. Var mı benim gibi olan ?
Havacianne gocebebirbayan beeeeennn.. kafayı yemek üzereyim ne yemek yapabiliyorum ne birşey.. uyanık oldupu zaman da sürekli kucak 😭
mom0989 gocebebirbayan eğer bebeğiniz küçükse yanına üzerinizden çıkardığınız atletinizi veya tshrtünüzü koyun 🙏🏻
gocebebirbayan mom0989 gözünü açıp bakıyor kontrol ediyor yanındaysam tekrar dalıyor yoksam basıyor çığlığı 🤦🏻♀️ 4,5 aylık
bikerem gocebebirbayan tam uyku duzeni olusturma ya da olusturamama dönemi. Oglumda sarilip yatiyir ama yuzustukoyarsam ben kalkinca ses etmiyir. Ogle uykusu yok denecek kadar az oldugu icin bizim problem olmuyo
gocebebirbayan bikerem bizim ki oluşmamış olandan sanırım. Gece gündüz uyumaz zor la ben yanındaysam uyur o da 😕
06082020 Allah kolaylık versin en zor ay valla şuan 11 ay 12 günlük bebeğim aynı şekilde uyumamak için direniyor
gocebebirbayan 06082020 evet anne olmak çok zormuş anne hakkı ödenmezmiş gerçekten. Kızıyorum uyumayınca dişimi sıkıyorum ama 1 dk görmesem de duramıyorum.
06082020 gocebebirbayan kıyamam ya bende uyurken özlüyorum ama uyusun diyede gözünün içine bakıyorum ☺