Ruyaninannesi yok canim ne sorunu olacak.Hem cocuk biraz toparlamis oluyor kendini.Yegenimin 6 aylikken olmustu tevhidi.Kizim suan 4 ay 12 gunluk.Ben kurban daha sonra araya findik girip kayinvalidem gelemiyor diye erken yapacagim.Yoksa biraz daha beklerdim.Tevhid yapmak sart degil tabi sadece bir adet olmus.Ben 5 yildir bu ani bekliyordum o yuzden kucukte olsa yapacagim.