Kubralya1
ilk 1 ay 2 saatte bir emzirdim, ağlarsa isterse bazen saatte bir. şuan 2 buçuk aylık gündüz 2 buçuk 3 saat arası gece de uyandığında emziriyorum. yenidoğan döneminden sonra sürekli emzirmek gaz ve sindirim problemine yol açıyor dedi doktorum, gazlı bir bebekti kızım, 2 saatten erken emzirme dedi bana.