Tubiss244 Su2019 Allah gönlünüze göre versin ama aynı durum başıma geldi ben gebelik düşünüyordum şuan oğlum kucağımda 😊
Busragokceberra Su2019 https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.
Tubiss244 Su2019 belli belirsiz var yok arası idi Bi kacgun sonra tekrar test yaptm dha net oldu geç döllenme olmuş meğerse öyle dedi doktor
[silindi] Su2019 Şansa yada başka şekilde 2. cizginin çıkacağına inanmıyorum ya. bence hamilesin rabbi sağlıkla kucagına almayı nasip eder inşallah 🙏🏻 bebeğin kaç aylık ? Benimde iki tane var allah sabrıda gücüde veriyor
Su2019 [silindi] amin olacagi varsa oluyo bi sekilde ama ben ihtimal veemiyordum.oglum 2 yasinda ama zoe bi cocuk istahsiz tuvalet egitimimiz yok henuz cümle kurup konusamiyor
Aysima2020 Su2019 ilk hamileliğim de bnmde hayalet gibi silikti tam hatrlamıyorm ama sanırım yarım saat 1saat sonra oluşmuştu 2.3 gün bekleyip sabah erken yapmıştım pozitif çıkmıştı. 2.cisinde ise erken gebelik testi almştm tek çizgiydi bikaç saat sonra baktm yine tek çizgi diye bnde atmştm. 20 gün sonra yine yaptm çift çizgi ve merakımdan attığım erken gebelik testime baktm çok hafif silikdi oda yani çok büyük ihtimal hamilesiniz
DamlaTa Su2019 cNım benim ilk yarım saatte tek çizgiydi. Makina nın üzerine koydum bi daha bakmadım. 2 3 saat sonra çöpleri armak için gittiğimde belli belirsiz hayali çizgi bile denebilir oyleydi. Ertesi gün kan verdim değerim 12 çıktı. Hamileymişim.
Su2019 DamlaTa benim.yasadigimi anlatmissin su an.Tuylerim diken.bende cope sttim bikiyormusun umudu kesip. Allahin isi ya gittim en ustteydi zaten bi bakim.dedim o hayali cizgiyi gordum
DamlaTa Su2019 evet benimde öyle oldu canım, radyasyonlu ortamda calıstığım için kan verdim işe başlamadan, 12 cıktı. Muhtemelen bir gün önce değer 7 8 falandı. Ateş olamayan yerden duman cıkmaz misali. Yarın kanını ver için rahatlasın varsa da yoksa da.