Yeniannee2021 soğuk su biraz ürpertiyor bebişleri😂 gerçi yaz geldi artık ama ben küçük boy termosa kaynar su koyuyorum 1-1,5 gün soğuyana kadar kullanıyorum. Islak mendili bende tavsiye etmem yenidoğan için . Ciltleri yetişkin bir şnsana göre 2-3 kat daha ince oluyor biraz büyümeleri gerek diye düşünüyorum ıslak mendil için. Temizleme pamuğunu da internetten koliyle almanızı tavsiye ederim😬 öyle tane tane almakla olacak iş değil😂