Kizlar yarin doktora randevu aldim gidecegim ama sizlerede danismak istedim.1 haftadir kizimin gogus kafesinde kizariklik olustu birden bire anlamadim.Simdide gecmiyor.Çenesinde de var ayni sekilde.Tam belli olmuyor ama.Basina gelen var mi alerji olabilir mi ? Bu arada agzi cok akiyor ama gogus kafesi islanmiyor.Sadece mama iciyor.
