Nimm Dün vurulduk aşısını en son dün akşam yediği ağzına lokma almadı bgn yaşayan varmı? Geçici bi durum mu? Hiç birşey yemedi bgn
Linaa1 Nimm bızde salı günü 1 yaş aşısı vurulduk bı sıkıntımız olmadı yemek konusunda şükür ınsallah olmaz her cocugun bünyesıı bir olmuyor canım ınsallah düzelir
Sdatrk Linaa1 Nimm merhaba aşı sonrası banyo yaptırsak sıkıntı olurmu doktorunuz bişey söyledi mi ben sormayı unuttum bugün
Zynpkumsal Nimm merhabalar uzun zaman olmuş ama kızım dün vuruldu benim de dediğiniz gibi gece sürekli ağlıyor ve iştahsız yemek yemiyor şaştım kaldım. Ne kadar sürdü sizin acaba
Linaa1 Sdatrk Doktorumuz aşıdan sonra banyo konusunda bırsey demedı banyo konusunda sıkıntı yok yaptırabilirsiniz sadece 6 ayken galıba oldugu asıda 3 gun yapılmıyor yapılmadıgı zaman soyluyolar