Birdunyagezegen Merhaba kızlar kızım 11 aylık 19-20 numarası ilk adım ayakkabısı arıyorum. Dışarda giyebileceği ayakk yapısını bozmayan bir ayakkabı istiyorum . Kullanan memnun kalan kessinlikle tavsiye ederim dediğiniz ayakkabı varmıdır?
leynanin_pembemantosuu Birdunyagezegen vicco öneririm duymuşsunuzdurda zaten ben hm aldım memnun kalmadım tabanı ayakkabısı çok sert 9 aylık yürümeyi sevdiği için elinden tutup geziyoruz giysin dedim ama sert hiş güzel değil