Canireem Merhaba ben devlette öğretmenim bu e devlette bana analık parası adı altında bir para yatmış emzirmeden ayrı bayağı yüklü miktar 8900 gibi bunu alabiliyor muyuz bir de yatalı bir sene olmuş süresi geçmiş midir bilen alan var mııııııııı
cocomelon33 Canireem biz öğretmenler doğum izninde maaşımızı aldığımız için o parayı almıyoruz zaten geri gider o kadar uzun sürede
Evsen_2635 Canireem valla benimde 7000 Di postaneden çektim ama e devlette aktif olarak gözüküyorsa alınabilir herk halde
gozde__ Canireem ben öğretmenim . Toplamda 7.400 gibi bir doğum parası aldım siz de alabilirsiniz. Onların yarısı doğumdan önce yarısı doğum sonrası yatıyor
Canireem cocomelon33 aradım SGK yı beklemede gözüküyor denildi ama dediğiniz gibi biz maaşınızı aldık bu para sanırım çalışan memur olmayanlar için geçerli
cocomelon33 Canireem bazı çalışanların maaşına göre rapor parası hesaplanıyor onlar doğum izninde maaş almayanlar oluyor bizi ilgilendiren bir şey değil bana da yatmış görünüyor o parayı alırsak eğer daha sonra faiziyle geri ödemek zorundayız.İdarene sor sen yine de bilgilendirir
Umay123 Canireem sözleşmelilere iş göremezlik parası yatıyor, onu çekip MEB’e teslim etmeniz gerekiyor
Birceninannesi Canireem merhaba ben özel sektör çalışanıyım doğum öncesi 2 ay sonrası 2 ay olmak üzere 4 ay için 11.000 gbi bi analık ücreti aldım. Bu süre içinde maaş almadım. İsterseniz 170 i arayıp sorun maaş aldığınızı da belirtin. Onlar yönlendirirler. Sonrasında iade isteme gbi durumlar olabiliyomuş burada okumuştum
Canireem Birceninannesi öyle yaptım dediğiniz gibi mahsuplaşma protokolü varmış ilçe memile SGK arasında bu yüzden biz o süreçte maaşınızı aldık maaşınızı aldığımız için de onu mem ler alıyormuş bize yatmamış yani
Canireem Umay123 hocam o şekilde değilmiş mahsuplaşma protokolü olan MEM ler kendileri hallardiyor ve ben bu süreçte zaten para aldığım için maaşımı o para benim değil
Umay123 Canireem evet sizin değil hocam. Bizim burda parayı çekip mebe veriyoruz. Sizin otomatik gidiyor demek ki