Merhaba canım anneler size birşey danışmak istiyorum 19 aylık oğlum var dört gündür memeden kestim bugün dördüncü gün ama dünden beri boş ekmek dışında birşey yemek istemiyor hiçbirşey su bile az içer oldu hasta değil çok şükür memeyi bırakmak iştahsızlık yapar mı bununla nasıl başa çıkabilirim lütfen bana yardım edin çünkü bebeğim yemediğinde daha çok huzursuz ve hırçın oluyor yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻