Ikicocukanasiyioldum Soğuk sıkım aldırdım eşime ama şişesi damlalikli nasil çözülecek bu? Zayıflamam lazım :)
Janss Ikicocukanasiyioldum Oda sıcaklığında çözülüyor 😌 Ben peteğin yakınına koyuyorum kullanmadan önce tam sıvı oluyor .
Yesimgulcakir Ikicocukanasiyioldum bu kesin işe yarıyormu ya ben 2 hafta kullandım hiç bir işe yaramadı
Ikicocukanasiyioldum Janss valla dünden beri odada ama hâlâ aynı :) peteği yakın koyayım bari ben de :)
Ikicocukanasiyioldum Yesimgulcakir bi çözülse denicem ben de canım :) genel olarak işe yarıyor diyorlar
Yesimgulcakir Ikicocukanasiyioldum inş işine yarar ben faydalanamadığını sen faydalan 😂 bu arada ben ilk aldığımda çözülmesini beklemedım direk kaşıkladım valla daha iyi oldu öyle çözüldükten sonra midem bulandı çünkü yumuşadıgı için yutamadım hemen 😂
Ikicocukanasiyioldum Yesimgulcakir eşimin aşığı sise ağzı damlalikli hani bu berabere verdiğimiz damalar gibi istesem de kasilayamiyorum :) vala esim diyir ins yaza kadar cozulur : )