Sevgili anneler ,kardeşim bugün rutin kontrole götürmüş bebeğini ( 5 ay 12 günlük ) doktor , bebeğin dik oturabiliyor mu felan diye sormuş ,haliyle kardesimde hayır demiş siz oturtmaya çalışın denediniz zaten bende kısa kısa oturtabiliyorum ama dik duramiyor henüz kendi kendine demiş , doktorda 6 aylıkken hala oturmamaz ise nörolojik olarak bir bakılması gerekir demis zaten 6 aylığa ne kaldı ki! Bı iki kere kendi kendine dönmüştü bebek ayaklarını ağzına getirebiliyor ,… doktorun bunları demesi kardeşimi çok uzmus ,benimde bebeğim 5 ay 5 günlük benimkide dik duramiyor ki daha öyle bu anormal bir durum mu yani kafama takıldı ??