FiE İyi günler anneler, aptamil 1 numara kullanıyorum. 17 Ekim’de 6 aylık olacağız. 2 numaraya geçmem gerekiyor değil mi? Aptamil kullanan annelerim ne yaptı acaba??
Hayriyedeniz FiE biz 7 gün önce geçtik 6 aylık olunca 2 numara ağır geldi kusturdu sürekli 1 numarayla karıştırıp veriyoruz suan dikkat edin 🙏