Yaklaşık olarak o aylardaydı, bunu bir oyun gibi yapmaya başladı. Parmağımı tutup ağzına götürüyor cok hafif ıssırıyordu, ben acıdı tepkisi verince biraz daha arttırarak ısırıyordu. Böyle 4. 5. Issırıkta neredeyse koparacak kadar ısırdığı oluyordu. Her seferinde de gülüyordu yüzüme bakıp. Simdi 1 yaşinda pek yapmiyor artik cok nadir. Herhangi bir sey yapmadım bazen ilk ufak ısırıktan sonra dikkatini hemen başka şeye çekiyordum o kadar.