Kızlar geçenlerde post açmıştım hatırlayanlar vardır belki normal doğum yaptım 9 ay 8 günlük oğlum var vajinam arada bir ağrıyordu gerilme vardı onun için kadın doğum hastalıklarına gittim bugün alttan muayene ettiler dikişlerinde bir problem yok gayet güzel dikilmiş dedi akintin var enfeksiyonun var dedi fitil verdi,bu ağrılar normal daha yenisin zaten dedi birde aşırı derecede zayıfsın bacakların incecik kalmış yağ dokusu diye birşey kalmamış hemen randevu al dahiliyeye git dedi 🤦♀️