Hanımlar merhaba ☺️
25 günlük bebeğim var sarılığı vardı. sarılık uzun süre geçmedi yavaş yavaş geçiyor. Bi tanıdığım azda olsa mama takviyesi ver dedi doymuyor olabilir dedi. Hip markasını söyledi. Araştırdım önermiyorlar. Siz mama veriyormusunuz bebeklerinize? Hangi marka önerirsiniz ?