mavisinannesi17 Mevaaaa karbonatlı kaynamış suya koy bi gün beklet tatlım ben öyle yapıyorum sağım yaptığım zaman
TospikDefneninAnnesi Mevaaaa benimde öyle. Sularda kireçli olduğu için önce yıkıyorum sonra kaynatıyorum sonra biberon fırçasıyla tekrar yıkayıp kuruluyorum. 😣
mavisinannesi17 Mevaaaa ben sürekli kullanmadığım için kullandığım zamanlar sağıp veriyorum ozaman kaynamış suya karbonatla koyuyorum ama sen yıkayabilirsin karbonatla