Kızlar merhaba bebeğim üç dört gündür aşırı huzursuzdu özellikle iki gün acayip huzursuzlandi. Doktor relactaz damla vermişti damla değiştiğimiz için olduğunu düşünmüştüm. Dün yine uykuya çok zor daldı saatlerce ikinmaya çalıştı. Bugün iki kez az az kaka yapmıştı ve kakası yeşildi. Daha önce de roka yemiştim ertesi gün yine böyle yeşil kaka yapmıştı yediklerimden diye düşünmüştüm.. bugün de iki kez olunca araştırayım dedim İnternette alerji olabileceği yazıyor yaşan veya bilgisi olan varmı