Merhaba arkadaşlar. Daha önce post atmıştım. 1 aylık bebeğim var ve 2. Haftadan beri meme reddi yaşıyoruz biberon yüzünden. Ne yaptıysam döndüremiyorum. Denemeye devam edeceğim hep fakat sağarak süt veriyorum. Sorum şu, 2 saatte bir 80 cc içiyor. Verince 100 de içebiliyor.1 aylık bebek için fazla mı bu? Herhangi bir kusma vs de yok. Anlayamıyorum ihtiyacı ne kadar. Bu arada 4 kg. Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.