Merhaba hanımlar,
6 aylık kızım var ve arabamız yok. Taksiyle hastaneye vs. bir yere gitmek istediğimizde önceleri pusetine koyabiliyorduk ancak artık sığmıyor ve huzursuzluk yapıyor. Kucakta taşımayı da asla güvenli bulmadığım için tercih etmiyorum. Bu gibi durumda olan varsa nasıl seyahat ediyorsunuz? Bilmediğim bir yöntem varsa öğrenmek isterim.