Merhabalar, benim bebeğim bugün 10 günlük oldu. Ama günde 1 kez kaka yapıyor. Normal midir. 2 gün öncesine kadar tüm bezleri kakalı olurdu. 2 gündür hep çişli bezleri ve 1 kez de kaka oluyor. Doğumdan sonra 1 hafta 200 mg antibiyotik de kullandım belirteyim. Yardımlarınızı rica ediyorum.