Pelin-Emir35 tam olarak bende böyle kaldım çok korktum çok ağladım haksızlık mi ona tam rahat ettiğimiz zaman onunla çok daha vakit geçirmem gerekli olan zaman falan keyif almaya başladığımız zaman dedim hep ona bakarak ağladım 9 ay biliyordum başıma gelecei kardeşi hep ağlayacak kucak isteyecek gazi olacak kardeşle ilgilenmekten onu başlayacağım falan tamda oule oldu kardeş bir gazlı oldu 5 aylık daha hala var hep kuvaknister galan ama herşeye değer abisine bir ilgili deliniyor ona kahkahalarla gülüyor oda kardeşini vok seviyor ama çok zor yani kolay değil baştan can büyütürken büyümüş olan keşfetme döneminde iken.. ama bence büyük 4 5 6 da olsa zorluk hep aynı… hayırlısı olsun onlara bakınca iyiki diceksiniz geceleri ah ah nasil basa sardım kendimi diyeceksiniz öyle geçip gidecek zaman :)