Teemo07 benim bebeğim de 1.5 aylık ve sürekli kusuyor. Emdikten sonra kusuyor, uyurken agzına geliyor ve uyanıyor, dik tutarken bile uyanıyor. Bazen dediğiniz gibi kesik çokelek gibi, bazen sadece su, bazen de bildiğiniz sütü sıcak sekilde. Dr ye gittik. Reflü dedi, normal cogu bebekte olur dedi. Dik tutun dedi ama zaten dik emziriyorum, sonra da dik tutuyorum. Basını hafif yuksek te uyutuyorum. Sola eğimli yatırın dedi Dr. Yapıyorum ama hep kusuyor. Dr alerji ihtimalini hiç düşünmedi mi acaba. Kaç tane dr ye gittik alerji hiçbirinin aklına gelmedi mi acaba? Huzursuz, aglama krizlerine giriyor, cok gazı var, uykusuzluk yasıyor