4,5 aylığız ve bebeğim 1 aydır iştahsız kızlar. İshali de var ne yapsak durmadı. Dişi kaşınıyor ondan mı acaba. Tahliller herşey temiz ilaç kullanıyoruz fayda etmiyor. Yaşayan var mı ne yaptınız ? Bu ay afedersiniz b**ktan yere 2 bin tl verdim 2 doktora birşey bulamadılar. Bebeğim 2 aydır hiç kilo almıyor 6.300 de duruyor. Mama meme emmiyor