prensler_-_ Kızlar bebeğimi tek elle ters şekilde tutarken birden kaburganin altından tuttum basınç uygulandı oraya o boşluğa birşey olurmu ilk bebeğim bilmiorum 😢
Mihre Canı acısaydı ağlardı diye düşünüyorum.Ama içiniz rahat etsin diye doktorunuzu bir arayıp sorun
prensler_-_ Mihre Mirosunannesi Serap02 jap aglamiyo şuan TV açtım izledi sanırım uykusu var ama direniyor neden bilmiyorum şimdi sallıyorum umarım uyur ama ağlamıyor sadece sallama kesi lince aglio kızlar teşekkür ederim bu arada