Aynur93 canim 5.aya kadar oglum kucagmda uyuyordu.2 aylik bir bebegin kucaktan inince uyanmasi cok normal ilk 4 ay bir bebekten duzenli soylr 1 2 saat uyku bekleme derim.4 aydan sonra uykulsr biraz duzene biniyor.Senin zamanlarinda az gozyasi dokmemistim.Bu zamanlari bir daha bulamazsin kucaginda uyusun sende onunla uyu.Ben ole yapiyordum.O en az 2 saat uyuyordu ben hic kipırdamadan duruyordum sırf uyusun diye 😊