Cindy_35 ben biogaia ve zinco kullanıyorum. Ne kadar işe yaradı derseniz pek emin değilim. Orta halli. Belki daha fazlaydı azaltmıs olabilir gazını.
Hatta bugum doktora da söyledim 3. Ayın sonuna kadar devam et dedi.
Ayrıca d vitamini olarak monovit kullanıyorsanız önermiyoruz dedi. Gaz ve kabızlık yapabiliyormus.onu da değiştirdik bugun.. Tek çözüm kendi yediklerimize dikkat edecegiz,hem kendimizin hem bebegim izin ayaklarını sıcak tutacagız.en azından minimuma düşer diye düşünüyorum.