Mustafamom Doktor baktı önemli bişi değil yapısal oluyor dedi ama ben korktum internette zararız ama bazı durumda sıkıntı bi durum gibi yazıyor bilgisi olan varmı
Aysenurglc Mustafamom merhaba bizdede var doğduğunda ultrason çekildi bakıldı biseyyok denildi herşey normal çok şükür 🤲Şuan 10 aylık
S_x_w Mustafamom benim kızımda da var.. Ultrason çekildi bir şey çıkmadı..mutlaka baktırın ultrasonda
Mustafamom S_x_w peki ultrason temizse kesin bi sıkkıntı yok demekmi bizdende 2aylıkken istedi doktoe
AslanannesiAyse Mustafamom benim oğlumunda kuyruk sokumunun üst tarafında var röntgen istedi doktor ve Ağustos ayına gün verdiler bebeğim şuan 23 günlük
S_x_w Mustafamom öyle olmalı bebeğim daha 7 aylık.. Dr A sonucu gösterdim ve geçti sormadı bile daha.. Sorun yok bir şey çıkmamış demişti ki zaten ultrason isterkende olabiliyor bebekler ama bakalım yine demişti
Muverrih Mustafamom Bendede var 🤭 Bir sıkıntı yaşamadım. Baktirmanizda fayda var bazen omurilikle bağlantılı olup sıkıntı yaşayabiliyormus.