Canim ilk bebegimde hic ayakta sallamadim emerek uyudu hep simdiki aklim olsa dogdugu gundem bebek uyuyo aslinda emerkn bile karninin doydugunu anladigim an besigine koyardim 2. Kizim oldu oyle yaptim uyumadiginda ise ayagima aldim gozunu kapatip saladim yerine hmn yatirdim daldığında hep karsiydim sallamaya ama diger kizim ben le uyurdu resmn eziyetti geceleri de emziriyorum uyuyunca yerine koyuyorum olmadi sallayip yatiriyorum ses cikardimi besigi hafif salliyorum