Merhaba anneler.. bugün sezeryanda 3.günüm hala çok ağrılıyım. Doktorum parol,antibiyotik ve kan ilacı oroferon verdi. Şimdilik bunları kullanıyorum. Sizler neler kullanıyorsunuz ve kaç kez? Birde bebeğime almam gereken bi damla falan birşey var mı? Çok yeniyim ve ne yapacağımı bilemiyorum